L'EASY er rated 7,1 ud af 10 på Trustpilot baseret på 973 stemmer.

Spørgsmål og svar


Hjælp til selvhjælp.

L'EASY har samlet de oftest stillede spørgsmål og svar (FAQ) i forbindelse med de forskellige produktkatagorier vi tilbyder.

Klik på en produktkategori i menuen forneden.
 

Værd at vide om service

Fortrydelsesret
Hvis du skulle skifte mening eller fortryde dit køb, så har du altid 14 dages fortrydelsesret fra leveringstidspunktet. Du skal bare kontakte os, så afhenter vi produktet. Vi kræver blot, at produktet returneres i samme stand, som det blev leveret.

Hvis tilbehør, der benyttes til lyd- eller billedoptagelser er taget i brug, kan det dog IKKE returneres. Der skal derfor betales et beløb, som dækker værdien af tilbehøret. Beløbet oplyses ved henvendelse på telefon 88 88 88 88.

På mobiltelefoner og mobilabonnementer vil der i nogle tilfælde være andre regler i forbindelse med fortrydelsesret - se betingelser i forbindelse med dit mobilabonnement eller mobiltelefon.

Spørgsmål til brugen af dit produkt?
Hvis du har spørgsmål til brugen af dit produkt, så er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os. Du er også velkommen til at ringe direkte til vores leverandørers telefonsupport, hvor der sidder produktuddannede medarbejdere klar til at hjælpe dig.

Bemærk – du kan ikke fejlmelde dit produkt hos leverandørerne, men du kan få hjælp til brugen af produktet.

Du kan finde en liste over leverandørernes telefonsupport her.

Problemer med dit produkt?
Hvis du oplever fejl eller problemer med dit produkt, vil vi meget gerne hjælpe dig. Men før du henvender dig til os, er der nogle ting, du kan gøre selv – måske kan du endda spare den tid og de penge, der ville være gået til en evt. reparation.

Du kan f.eks. undersøge, om problemet er beskrevet i vores "Spørgsmål og svar" og prøve at løse problemet ved hjælp af vejledningen.

Hvis du ikke selv kan løse problemet ud fra ovenstående, så skal du selvfølgelig ringe og fejlmelde dit produkt hos os på telefon 88 88 88 88.

Det vil være en stor hjælp for vores servicemedarbejdere, hvis du ved

  • Hvad får fejlen til at opstå? (Bestemte tastetryk, programmer m.m.)
  • Er fejlen konstant eller periodisk?

Vores serviceafdelings åbningstider:

Mandag - torsdag: 8 - 20
Fredag:                 8 - 19
Lørdag - søndag: 8 - 18

Løbende vedligeholdelse
Vi har samlet en række vedligeholdelsestips, så du løbende kan pleje dine produkter og dermed have gavn af dem i mange år.

Reklamationsret
Der er 24 mdr. reklamationsret på alle produkter gældende fra den dag, du får produktet leveret. Hvis du har en fejl på dit produkt, der falder under reklamationsretten, skal du henvende dig til os på telefon 88 88 88 88.

Obs - Undtaget er batterier og andre dele, som har angivet en kortere levetid end 24 mdr. Disse dækkes i 6 mdr.

Reparationer

Vores mål er at alle reparationer udføres inden for rimelig tid. Du er velkommen til at kontakte os hvis du har spørgsmål til reparationen.

Hvis der i forbindelse med fejlfinding på dit produkt ikke bliver konstateret en fejl, eller den fejl, der konstateres, falder uden for den dækning du har, kan du blive opkrævet et gebyr for undersøgelsen af dit produkt.

Hvis dit produkt indeholder en harddisk, flashkort eller anden hukommelse skal du være opmærksom på, at alle data vil gå tabt i forbindelse med reparationen.