88 88 88 88 - Vi sidder klar til at hjælpe

Om L'EASY

Om L'EASY

Det skal være nemt at vælge rigtigt

Hos L'EASY finder du mange teknisk avancerede produkter og ja, der er mange detaljer og specifikationer, du kan fordybe dig i. Men du behøver ikke at elske manualer eller have den store tekniske indsigt for at vælge rigtigt. Vi giver dig råd og vejledning inden for hver kategori, og du får klar besked om hvert enkelt produkt.


Hvis du gerne vil have en god guide med på råd, sidder vi klar ved telefonen hver dag. Ring til os på 88 88 88 88, så hjælper vi med at finde det, der passer til dig.


Du finder kun kvalitetsprodukter

Det er vigtigt for os, at du bliver glad for dit køb - og at glæden holder længe. Derfor fører vi kun produkter af en høj kvalitet, vi kan stå inde for. Hvert enkelt produkt bliver nøje udvalgt efter de høje krav, vi stiller. Samtidig er sortimentet bredt, så du kan finde det, der er rigtigt for dig.


Det er nemt at bestille

Du bestiller direkte hos L'EASY på 88 88 88 88 eller i vores webshop – det er helt enkelt.


Betal som du vil

Hos L'EASY kan du selv vælge mellem:
- Kontant betaling, hvor du betaler hele beløbet på én gang.
- Finansiering, hvor du deler betalingen over en længere periode.

 

Vi leverer og installerer

Vil du være sikker på, at dit nye produkt virker med det samme? Så gør vi det nemt for dig: Vi leverer og installerer hjemme hos dig, og vi kører ikke, før det virker.


Det koster dig et leverings- og installationsgebyr på mellem kr. 295-1495. Hvis du køber flere produkter ad gangen, betaler du naturligvis kun for levering og installering én gang. Du betaler det højeste gebyr, og du sparer de øvrige.

 

Du kan leje hos os

Skal du bruge hårde hvidevarer, kan du også vælge at leje dem hos os. Du kan vælge en lejeperiode på 6 måneder.


Vi leverer i en fart

Vi leverer selvfølgelig hurtigst muligt – uanset om du køber eller lejer. Sammen med dig finder vi den tid, der passer bedst. Vi leverer til alle brofaste områder i Danmark.


Du kan selvfølgelig fortryde

Hvis du skulle skifte mening eller fortryde dit køb, har du altid 14 dages fortrydelsesret fra det tidspunkt, du har fået varen leveret. Du skal bare kontakte os, så afhenter vi produktet. Vi kræver blot, at varen er i samme stand, som da den blev leveret.


Konkurrencer

L’EASY afholder jævnligt konkurrencer, som du har mulighed for at deltage i.

Kunde hos L’EASY

Som kunde hos L’EASY er du i godt selskab med resten af Danmark. Peter kører ud med hvidevarer, fladskærme, computere, tablets og telefoner til nye ejere og lejere i hele landet. Fra Helsingør til Hobro, fra Rungsted til Randers og fra Odense til Odder. Unge, ældre, familier og singler. Folk på landet og i byerne. Vores kunder repræsenterer et bredt udsnit af den danske befolkning, og L’EASY’s service er populær overalt.

 

Kunderne værdsætter det store og spændende udvalg, fleksible løsninger, en hjælpsom kundeservice og ikke mindst: Peters levering og installering.


Hos L’EASY er god kundeservice nemlig altafgørende. Derfor kan du altid få fat i vores kundeservice. Vi har åbent alle ugens syv dage, og Peter kommer gerne forbi og hjælper med en løsning.

Om Leasy

Tilfredse kunder

Vi kan også se, at kunderne sætter stor pris på Peter. Alle L’EASYs kunder bliver inviteret til at vurdere deres seneste oplevelse med os, og vi er både stolte og taknemmelige for de mange positive tilbagemeldinger, vi modtager hver måned.


Vi går højt op i vores kunders tilfredshed, men når kunder er mindre tilfredse, tager vores kundeservice straks kontakt. På den måde får vi løst eventuelle problemer eller misforståelser med det samme.


Tilbagemeldingerne viser også, at enkeltheden hos L’EASY er populær hos kunderne. Hos L’EASY er det nemt at bestille, produkterne bliver leveret og installeret, man betaler samme beløb hver måned, og hvis der er problemer, kan man ringe alle ugens syv dage.


Vores omfattende kundeservice giver en tryghed, som kunderne sætter pris på. Det er dejligt, for det er netop her, at L’EASY vil være de allerbedste. Vi tager os god tid til ordentlig service – og til at finde den helt rigtige løsning til dig.

 

L'EASYs historie

L'EASYs historie startede midt i 1980’erne. På det tidspunkt fandtes der to virksomheder i Danmark, hvor danskerne kunne leje TV og video via et net af butikker. Dengang var der ikke noget, der hed netbutikker.


Samtidig gik en ung mand rundt i Odense og tænkte meget over de to virksomheders udlejningskoncept. Hvorfor udlejede de kun TV og video? Og hvorfor havde de butikker rundt om i landet, når butikkerne sikkert var dyre i drift?


Den unge mand var den 21-årige Niels Thorborg. Han studerede afsætningsøkonomi i Odense, så han var naturligvis meget interesseret i handel. Interessen for salg og kundebetjening havde han med hjemmefra, hvor hans forældre havde en købmandsgård på Vestsjælland. Her havde han i flere år stået bag disken og fået erfaring med hårde hvidevarer, som også var i købmandsgårdens sortiment.


Med den baggrund og de spørgsmål i hovedet fik Niels en god idé. Ja, faktisk en rigtig god idé, skulle det vise sig. Han var helt sikker på, at der også var kunder, der kunne tænke sig at leje vaskemaskiner. Og han var lige så sikker på, at kunderne gerne ville have det nemt, når de pludselig fik behov for at leje en vaskemaskine. Men vejen hen til en butik kunne være både lang og besværlig, så Niels var klar over, at der skulle tænkes nyt.


Det var sådan, han fik ideen til at udleje vaskemaskiner pr. telefon. Det lyder måske lidt old school i dag, men uden internet var telefonen langt det hurtigste. Nu skulle ideen så afprøves – og det blev den, først på hobbybasis. Niels passede sine studier samtidig med, at han udarbejdede annoncer, modtog ordrer på telefonen, leverede, monterede og servicerede. Men meget hurtigt besluttede han sig for at skifte studierne ud med den voksende udlejningsforretning på fuld tid.


Derfor blev firmaet VaskRent etableret i august 1985, og tingene tog hurtigt fart. I 1992 skiftede firmaet navn til L'EASY, og samtidig blev produktsortimentet udvidet væsentligt. Siden har L'EASY været i kraftig vækst – og er det fortsat. Det er staben af kolleger, der passer de mange tusinder af kunder også.


I 1998 fortsatte historien ud over Danmarks grænser. Her gik L'EASY ind på det svenske marked, og i 2001 var tiden kommet til Norge. I starten af 2006 kom også Holland med.


I maj 2005 gik L'EASY selv på indkøb. L'EASY købte Thorn Nordics daværende danske datterselskab D:E:R, og i november 2006 fulgte Thorn-selskaberne i Norge og Sverige med ind i L'EASY-familien.


Væksten fortsatte i årene efter. I februar 2008 købte L'EASY halvdelen af wupti.com, og i 2012 købte L'EASY isenkramkæden Inspiration.


Niels Thorborg ejer stadig L'EASY, og koncernen omsætter i dag for ca. 1,8 mia. DKK og har ca. 900 ansatte.

Velkommen til kundeservice

Ofte stillede spørgsmål

Her kan du finde svar på de mest almindelige spørgsmål. Klik på den kategori, dit spørgsmål handler om.

Vi har åbent døgnet rundt

Det er helt enkelt at bestille hos L'EASY – bare ring til os på telefon 88 88 88 88 eller bestil direkte i webshoppen. 

Vores telefoner er åbne alle ugens 7 dage fra kl. 8 - 18 i hverdagene og 10 - 18 i weekender. Efter kl. 18 kan du lægge en besked, så kontakter vi dig hurtigst muligt. Vores webshop er åben døgnet rundt – så her kan du bestille, præcis når det passer dig!

Bestil på telefonen

Når du ringer 88 88 88 88, kan du vælge, hvilken afdeling du vil i kontakt med. Tryk 1, hvis du vil tale med en salgskonsulent.

Salgskonsulenten hjælper med at finde det produkt, der passer bedst til dig. Du kan bestille med det samme, og I aftaler også, hvornår Peter skal levere og installere dine varer.

Bestil i webshoppen

I vores webshop kan du stille og roligt finde de produkter, du søger. Bestil ved at trykke ”Læg i indkøbskurv” og følg vejledningen. Det er helt enkelt – og du kan hele tiden se, hvor langt du er i bestillingsprocessen.

Du har ikke købt noget, før du trykker ”Godkend” på sidste side i bestillingsprocessen. Du kan også altid slette de varer, du har lagt i din indkøbskurv.

Vi ekspederer som udgangspunkt din bestilling samme dag, vi modtager den. Når du bestiller i webshoppen, kontakter vi dig efterfølgende for at aftale, hvornår Peter skal levere og installere dine varer.

Vi leverer selvfølgelig hurtigst muligt, og sammen finder vi det tidspunkt, der passer dig bedst.

Vi leverer til alle brofaste områder i Danmark.

Luk

Hvornår passer det dig?

Uanset hvordan du bestiller og betaler - så aftaler vi et tidspunkt, hvor Peter leverer og installerer dine varer. Vi leverer hurtigst muligt, og sammen med dig finder vi den tid, der passer bedst.

Du betaler et leverings- og installationsgebyr på kr. 195-1495. Hvis du køber flere produkter ad gangen, betaler du naturligvis kun ét gebyr - det dyreste - og sparer de øvrige.

Vi leverer til alle brofaste områder i Danmark.

Vi leverer direkte hjem til dig

Du slipper for at tænke på hjemtransport – vi leverer direkte hjem til dig. 

Når Peter kommer, kører han varerne ind, pakker dem ud og installerer dem til bestående lovlige installationer. Peter tager emballagen med retur – og hvis du ønsker det, tager han også dit gamle produkt med, så du sparer en tur på genbrugsstationen.

Du skal selv være hjemme, når Peter kommer – og hvis du har valgt at købe med finansiering, vil vi bede dig om at have følgende klar:
- Foto ID (kørekort, pas e. lign.)
- Sygesikringsbevis

Du kan også selv afhente dit køb

Du kan spare gebyret til levering og installering, hvis du selv henter dit køb på et af vores tre lagre i Odense, Brøndby eller Hobro.

Hvis du selv vil hente dit køb, skal du bestille på telefon 88 88 88 88 og aftale med salgskonsulenten, hvor og hvornår du helst vil hente.

Lageradresser:


Rødovre
Krondalsvej 7
2610 Rødovre


Hobro
Tåsingevej 12B
9500 Hobro

 

Fredericia
Krogsagervej 50
7000 Fredericia

Luk

Betalingsformer

Hos L'EASY bestemmer du selv, hvordan du vil betale. Du kan vælge mellem:
- Kontant betaling, hvor du betaler hele beløbet på én gang.
- Finansiering, hvor du deler betalingen over en længere periode.
- Leje, hvor du kan returnere produktet, når du ikke længere har brug for det. Går produktet i stykker i lejeperioden, reparerer eller ombytter vi produktet uden merpris.

Kontant betaling

Du kan vælge at betale kontant – altså hele beløbet på én gang.
Vores kontantpriser er opgivet ekskl. levering og installation, men du betaler også et leverings- og installationsgebyr på kr. 195-1495. Hvis du køber flere produkter ad gangen, betaler du naturligvis kun ét gebyr - det dyreste - og sparer de øvrige.

Leje fra 6 mdr.

Du kan også leje produkter hos L'EASY, og hos os er den korteste lejeperiode kun 6 måneder. Det er dog ikke alle typer produkter, vi lejer ud. Se, om der er opgivet en lejepris på det produkt, du ønsker at leje, eller ring til os på 88 88 88 88 og hør nærmere. Lejepriser er inkl. levering og installation. Der kommer et oprettelsesgebyr oveni.

Luk

Fortrydelsesret

Hvis du skifter mening eller fortryder dit køb, har du altid 14 dages fortrydelsesret fra leveringstidspunktet. Du skal bare kontakte os, så afhenter vi produktet. Vi kræver blot, at produktet returneres i samme stand, som det blev leveret.

Hvis tilbehøret til lyd- eller billedoptagelser er taget i brug, kan det dog IKKE returneres. Der skal derfor betales et beløb, som dækker værdien af tilbehøret. Beløbet kan du få oplyst på telefon 88 88 88 88.

På mobiltelefoner og mobilabonnementer vil der i nogle tilfælde være andre regler i forbindelse med fortrydelsesret. Se betingelser i forbindelse med dit mobilabonnement eller mobiltelefon.

Spørgsmål til brugen af dit produkt?

Hvis du har spørgsmål til, hvordan du bruger dit produkt, er du altid velkommen til at kontakte os. Du kan også ringe direkte til vores leverandørers telefonsupport, hvor der sidder produktuddannede medarbejdere klar til at hjælpe dig.

Bemærk – du kan ikke fejlmelde dit produkt hos leverandørerne, men du kan få hjælp til brugen af produktet.

Du kan finde en liste over leverandørernes telefonsupport her.

Problemer med dit produkt?

Hvis du oplever fejl eller problemer med dit produkt, vil vi meget gerne hjælpe dig. Men bemærk - måske kan du spare både tid og penge ved at undersøge sagen først. Du kan f.eks. undersøge, om problemet er beskrevet i vores "Spørgsmål og svar" (link?) og prøve at løse problemet ved hjælp af vejledningen.
Hvis du ikke selv kan løse problemet, skal du selvfølgelig ringe og fejlmelde dit produkt hos os på telefon 88 88 88 88.

Det vil være en stor hjælp for vores servicemedarbejdere, hvis du ved: Hvad får fejlen til at opstå? (Bestemte tastetryk, programmer m.m.  Er fejlen konstant eller periodisk?

Vores serviceafdelings åbningstider:

Mandag - torsdag: 8 - 16
Fredag:  8 - 15

Luk

88 88 88 88

Skal vi ringe til dig? Bare skriv dine oplysninger her og angiv, hvornår det passer dig bedst.

kundeservice