L'EASY er rated 7,1 ud af 10 på Trustpilot baseret på 973 stemmer.

Presseinformation

L’EASY’s historie begynder helt tilbage i 1985 med en enkelt vaskemaskine.

Fra første levering har vi ønsket at sikre vores kunder enkelthed og en høj service, og i 2014 kører Peter hver eneste dag ud med varer til hele landet. Rungsted, Odense, Hobro og Sønderborg - vores kunder repræsenterer et bredt udsnit af den danske befolkning, og det er både unge, gamle, familier og singler, der benytter sig af L’EASY.

Det er vi naturligvis meget taknemmelige for. Det fortæller os, at danskerne værdsætter det store og spændende udvalg, fleksible løsninger, Peters levering og installering samt vores gode kolleger i kundeservice.

Glade kunder

Men det er ikke nok at have mange kunder. L’EASY vil også have tilfredse kunder, og derfor gennemfører vi hver måned tilfredshedsmålinger, så vi hele tiden kan forbedre os. I 2014 har kun 1 ud af 100 kunder været utilfredse, og disse blev derfor kontaktet af vores kundeservice, så vi kan få løst eventuelle problemer eller misforståelser straks.

Det er blandt andet enkeltheden ved L’EASY, som kunderne sætter pris på. Hos L’EASY er det nemt at bestille, produkterne bliver leveret og installeret, man betaler samme beløb hver måned, og hvis der er problemer, så ringer man blot.

Vores kundeservice har åbent alle ugens syv dage, og Peter kommer gerne forbi og hjælper med en løsning.

Hos L’EASY er vi glade for vores mange tilfredse kunder, fordi det viser, at vi yder en fantastisk service, som kunderne værdsætter.

Kontakt os

Det er altid muligt at komme i kontakt med L’EASY, hvis du har spørgsmål eller brug for information om virksomheden.

Du kan skrive til os med dine spørgsmål og kontaktoplysninger på: presse@leasy.dk - så bliver du kontaktet hurtigst muligt.