88 88 88 88 - Vi sidder klar til at hjælpe

L'EASY Xtra

L'EASY Xtra

L'EASY Xtra er et fordelsprogram der tilbydes, udvikles og drives af L'EASY A/S

Nedenstående betingelser, herunder regler for beskyttelse af dine persondata er gældende for dit medlemskab af L'EASY Xtra. Læs venligst betingelserne omhyggeligt.

Du kan ikke være medlem af L'EASY Xtra, hvis du ikke accepterer betingelserne

 

Accept af vilkår og aftale

Når du tilmelder dig L'EASY Extra, bekræfter du, at du har læst og accepterer L'EASY Xtra's betingelser.

Væsentlige opdateringer, omformninger og ændringer i betingelserne kan foretages af L’EASY uden varsel og vil blive offentliggjort på forsiden af L'EASYs hjemmeside. Den til enhver tid opdaterede og gældende udgave af L’EASY Xtra betingelserne kan findes på L’EASYs hjemmeside.

L’EASY forbeholder sig retten til at lukke ned for fordelsprogrammet, L’EASY Xtra, med minimum 3 måneders varsel.

 

Information om personlige oplysninger

For at være medlem af L'EASY Xtra skal du være kunde hos L'EASY A/S. Hvis der sker ændringer i dine personlige oplysninger, er du forpligtet til at meddele dette til L'EASY A/S. Det er L’EASY A/S, der registrerer og indehaver ejendomsret og brugsret til det registrerede.

 

E-mail-adresse

Når du tilmelder dig L'EASY Xtra, skal du registrere dig med en e-mail-adresse. Du skal være registreret bruger af den e-mail-adresse, du registrerer. Det betyder at din e-mail-konto skal være personlig og den skal være tilknyttet en e-mail-konto med kodeord. Dine e-mails må ikke være tilgængelig for andre.

 

Online transaktionsdata

Transaktionsdata indsamlet på web kan anvendes af L’EASY i L’EASYs markedsføring. Ved hjælp af cookies kan vi give dig en mere specifik og relevant information i vores markedsføring og når du besøger vores website. Du kan til enhver tid slette cookies i Internet Explorer under ”funktioner” -> ”internetindstillinger” -> ”slet cookies”.

Nyhedsbreve

Som medlem af L'EASY Xtra modtager du relevante informationer, invitation til kundeundersøgelser, gode tilbud og spændende nyheder indenfor elektronik, hårde hvidevarer, telekommunikation, forbrugslån, el og forsikring. Du vil desuden blive informeret om kommende kampagner, konkurrencer og tilbud fra L'EASY Xtra via elektronisk post. Du vil modtage mellem 2 og 4 nyhedsbreve om måneden.

L'EASY Xtra bærer intet ansvar, hvis et nyhedsbrev eller en anden kommunikation fra L'EASY Xtra ikke kommer frem til en bruger, eller hvis en brugers e-mail eller anden kommunikation ikke kommer frem til L'EASY Xtra, eksempelvis hvis e-mails bliver fanget i SPAM-filtre.

 

Gaveshop

Ved besvarelse af tilfredshedsmålinger og andre løbende aktiviteter, kan du som belønning få mulighed for at vælge en gave i Gaveshoppen. Gaverne i Gaveshoppen udskiftes løbende og der tages forbehold for evt. tastefejl, udsolgte varer eller restordrer.


Levering af produktet

Transportomkostninger for varer bestilt i Gaveshoppen betales af L’EASY Xtra. Du må påregne en ekspeditionstid på 4-6 uger. Leveringstiden kan forlænges, hvis en vare er i restordre eller grundet helligdage/ferier. Det kan ske, at et produkt er udgået fra en leverandør. Hvis det sker, får du mulighed for at vælge en anden gave.

Produkter leveres til den adresse, du har registreret hos L'EASY Xtra.

 

Misligholdelse af betingelser

L'EASY Xtra forbeholder sig retten til uden varsel at slette dig som medlem, såfremt du misligholder nærværende betingelsers vilkår, eller såfremt forfaldne beløb (leje/ydelser) ikke betales rettidigt jfr. L'EASYs kreditkøbsbetingelser eller L'EASYs kontantlånsbetingelser. 


Udmeldelse af L'EASY Xtra

Hvis du ikke længere ønsker at være medlem af L'EASY Xtra kan du altid framelde dig via link i bunden på nyhedsbreve fra L'EASY Extra.
Du kan også afmelde dig ved, at sende en e-mail til leasy@leasy.dk indeholdende den e-mail adresse, som medlemskabet er oprettet med. Tilsvarende kan du kontakte L’EASY A/S på leasy@leasy.dk, såfremt du ønsker at få oplyst, hvilke oplysninger vi har registreret om dig og såfremt du ønsker at data om dig slettes i forbindelse med udmeldelse eller ophør af kundeforholdet.

Om L’EASY

Det er mere end 30 år siden, vi tog imod den første ordre på telefonen, og siden er det gået stærkt. Internettet har gjort det nemt, og handler du hos L’EASY bliver det endnu nemmere. Hver eneste dag kører Peter nemlig ud med elektronik og hvidevarer til danskere over hele landet.

Læs mere om L’EASY >>

Velkommen til kundeservice

Chat med os

Fortæl os, hvad du vil spørge om. Så hjælper vi dig hurtigst muligt.

Start chat

Ofte stillede spørgsmål

Her kan du finde svar på de mest almindelige spørgsmål. Klik på den kategori, dit spørgsmål handler om.

Vi har åbent døgnet rundt

Det er helt enkelt at bestille hos L'EASY – bare ring til os på telefon 88 88 88 88 eller bestil direkte i webshoppen. 

Vores telefoner er åbne alle ugens 7 dage fra kl. 8 - 22. Efter kl. 22 kan du lægge en besked, så kontakter vi dig hurtigst muligt. Vores webshop er åben døgnet rundt – så her kan du bestille, præcis når det passer dig!

Bestil på telefonen

Når du ringer 88 88 88 88, kan du vælge, hvilken afdeling du vil i kontakt med. Tryk 1, hvis du vil tale med en salgskonsulent.

Salgskonsulenten hjælper med at finde det produkt, der passer bedst til dig. Du kan bestille med det samme, og I aftaler også, hvornår Peter skal levere og installere dine varer.

Bestil i webshoppen

I vores webshop kan du stille og roligt finde de produkter, du søger. Bestil ved at trykke ”Læg i indkøbskurv” og følg vejledningen. Det er helt enkelt – og du kan hele tiden se, hvor langt du er i bestillingsprocessen.

Du har ikke købt noget, før du trykker ”Godkend” på sidste side i bestillingsprocessen. Du kan også altid slette de varer, du har lagt i din indkøbskurv.

Vi ekspederer som udgangspunkt din bestilling samme dag, vi modtager den. Når du bestiller i webshoppen, kontakter vi dig efterfølgende for at aftale, hvornår Peter skal levere og installere dine varer.

Vi leverer selvfølgelig hurtigst muligt, og sammen finder vi det tidspunkt, der passer dig bedst.

Vi leverer til alle brofaste områder i Danmark.

Luk

Hvornår passer det dig?

Uanset hvordan du bestiller og betaler - så aftaler vi et tidspunkt, hvor Peter leverer og installerer dine varer. Vi leverer hurtigst muligt, og sammen med dig finder vi den tid, der passer bedst.

Du betaler et leverings- og installationsgebyr på kr. 295-795. Hvis du køber flere produkter ad gangen, betaler du naturligvis kun ét gebyr - det dyreste - og sparer de øvrige.

Vi leverer til alle brofaste områder i Danmark.

Vi leverer direkte hjem til dig

Du slipper for at tænke på hjemtransport – vi leverer direkte hjem til dig. 

Hvis du har valgt at betale kontant, 12 mdr. rentefri (første måneds afdrag), eller der er aftalt en udbetaling på et finansieret køb, skal du betale det aftalte beløb kontant ved levering.

Når Peter kommer, kører han varerne ind, pakker dem ud og installerer dem til bestående lovlige installationer. Peter tager emballagen med retur – og hvis du ønsker det, tager han også dit gamle produkt med, så du sparer en tur på genbrugsstationen.

Du skal selv være hjemme, når Peter kommer – og hvis du har valgt at købe med finansiering, vil vi bede dig om at have følgende klar:

- De seneste 3 måneders lønsedler
- Foto ID (kørekort, pas e. lign.)
- Sygesikringsbevis

Du kan også selv afhente dit køb

Du kan spare gebyret til levering og installering, hvis du selv henter dit køb på et af vores tre lagre i Odense, Brøndby eller Hobro.

Hvis du selv vil hente dit køb, skal du bestille på telefon 88 88 88 88 og aftale med salgskonsulenten, hvor og hvornår du helst vil hente.

Lageradresser:

Østergade 54
5000 Odense C
Mandag - fredag
Lørdag & søndag: Lukket

Vallensbækvej 18C
2605 Brøndby
Mandag - fredag
Lørdag & søndag: Lukket

Tåsingevej 12B
9500 Hobro
Mandag - fredag
Lørdag & søndag: Lukket

Luk

Betalingsformer

Hos L'EASY bestemmer du selv, hvordan du vil betale. Du kan vælge mellem:
- Kontant betaling, hvor du betaler hele beløbet på én gang.
- 12 mdr. rentefri, hvor du betaler over 12 mdr. med 0 % i rente.
- Finansiering, hvor du deler betalingen over en længere periode.
- Leje, hvor du kan returnere produktet, når du ikke længere har brug for det. Går produktet i stykker i lejeperioden, reparerer eller ombytter vi produktet uden merpris.

Kontant betaling

Du kan vælge at betale kontant – altså hele beløbet på én gang.
Vores kontantpriser er opgivet ekskl. levering og installation, men du betaler også et leverings- og installationsgebyr på kr. 295-795. Hvis du køber flere produkter ad gangen, betaler du naturligvis kun ét gebyr - det dyreste - og sparer de øvrige.

12 mdr. rentefri

Du kan dele din betaling op i 12 rater og betale over et år. Oprettelsen koster kun kr. 495,-, og du betaler 0 % i rente. Første rate betaler du ved levering, og dine månedlige betalinger er inkl. oprettelse, levering og installation.

Finansiering over en længere periode
Med finansiering deler du din betaling op i små, overskuelige rater og betaler over en længere periode. Du slipper for store éngangsudgifter, men bevarer overblikket over din økonomi med små faste månedlige ydelser. Du vælger selv løbetiden på din kontrakt afhængigt af, hvilken månedlig ydelse du foretrækker.

Ud over dit køb betaler du også et leverings- og installationsgebyr på kr. 295-795. Hvis du køber flere produkter ad gangen, betaler du naturligvis kun ét gebyr - det dyreste - og sparer de øvrige. Dine månedlige betalinger er inkl. oprettelse, levering og installation.
På alle produkter finder du oplysninger om afbetalingsperiode, kreditkøbsomkostninger og ÅOP. Ønsker du en kortere afbetalingsperiode, beregner vi den gerne for dig.

Leje fra 12 mdr.

Du kan også leje produkter hos L'EASY, og hos os er den korteste lejeperiode kun 12 måneder. Det er dog ikke alle typer produkter, vi lejer ud. Se, om der er opgivet en lejepris på det produkt, du ønsker at leje, eller ring til os på 88 88 88 88 og hør nærmere. Lejepriser er inkl. levering og installation. Der kommer et oprettelsesgebyr oveni.

Luk

Fortrydelsesret

Hvis du skifter mening eller fortryder dit køb, har du altid 14 dages fortrydelsesret fra leveringstidspunktet. Du skal bare kontakte os, så afhenter vi produktet. Vi kræver blot, at produktet returneres i samme stand, som det blev leveret.

Hvis tilbehøret til lyd- eller billedoptagelser er taget i brug, kan det dog IKKE returneres. Der skal derfor betales et beløb, som dækker værdien af tilbehøret. Beløbet kan du få oplyst på telefon 88 88 88 88.

På mobiltelefoner og mobilabonnementer vil der i nogle tilfælde være andre regler i forbindelse med fortrydelsesret. Se betingelser i forbindelse med dit mobilabonnement eller mobiltelefon.

Spørgsmål til brugen af dit produkt?

Hvis du har spørgsmål til, hvordan du bruger dit produkt, er du altid velkommen til at kontakte os. Du kan også ringe direkte til vores leverandørers telefonsupport, hvor der sidder produktuddannede medarbejdere klar til at hjælpe dig.

Bemærk – du kan ikke fejlmelde dit produkt hos leverandørerne, men du kan få hjælp til brugen af produktet.

Du kan finde en liste over leverandørernes telefonsupport her.

Problemer med dit produkt?

Hvis du oplever fejl eller problemer med dit produkt, vil vi meget gerne hjælpe dig. Men bemærk - måske kan du spare både tid og penge ved at undersøge sagen først. Du kan f.eks. undersøge, om problemet er beskrevet i vores "Spørgsmål og svar" (link?) og prøve at løse problemet ved hjælp af vejledningen.
Hvis du ikke selv kan løse problemet, skal du selvfølgelig ringe og fejlmelde dit produkt hos os på telefon 88 88 88 88.

Det vil være en stor hjælp for vores servicemedarbejdere, hvis du ved: Hvad får fejlen til at opstå? (Bestemte tastetryk, programmer m.m.  Er fejlen konstant eller periodisk?

Vores serviceafdelings åbningstider:

Mandag - torsdag: 8 - 20
Fredag:  8 - 19
Lørdag - søndag: 8 - 18

Luk

88 88 88 88

Skal vi ringe til dig? Bare skriv dine oplysninger her og angiv, hvornår det passer dig bedst.

kundeservice